Sunday, August 11, 2013

Pakket og parat

Kufferten er pakket, cyklen er skilt ad og sover godt i sin nye Biknd Helium Bike Case, den sidste kage er spist og det sidste farvel er sagt (næsten da).

Det er med sommerfugle i maven, at jeg skriver dette indlæg, der bliver mit sidste i Danmark for denne gang. Imorgen går turen til Chicago og efter 3 ugers afslapning, træning og sightseeing går turen til Madison, Wisconsin, hvor jeg de næste 4 måneder skal studere på det meget kendte University of Wisconsin - Madison.

Det kan godt være, at der ikke lige ringer nogle klokker, når du hører navnet som dansker, men i USA har det status som et af de bedste universiteter, når man snakker om det sociale og sportslige miljø. Fagligt ligger skolen også godt til med en plads på public-Ivy listen, så jeg skal nok blive udfordret sportsligt, socialt og fagligt.


Min træning kommer til at foregå sammen med universitetets tri-hold, som har været meget venlige til at hjælpe mig godt derover, og jeg har skabt gode kontakter i klubben allerede.

Jeg hentede i torsdags min nye cykelkuffert, en  Biknd Helium Bike Case, som jeg købte gennem triatlonsport.dk, og når jeg når frem, kan det være, at jeg har tid til at skrive lidt om hvordan den har klaret turen.

Netop triatlonsport.dk og Rudolph Coaching glæder jeg mig til at arbejde videre med i løbet af efteråret. Det sidste år har jeg udviklet mig mere end hvad jeg gjorde på 2 år uden træner, så jeg glæder mig til at se, hvad vi kan drive det til fremover. Men der kommer nok et indlæg om mine erfaringer med personlig træning i løbet af de næste par uger, så der er noget at glæde sig til.

Vi ses på den anden side

No comments:

Post a Comment