Tuesday, June 4, 2013

Tirsdag

Dagen efter dagen derpå.

Det var en relativ rolig dag, da jeg kun skulle løbe en times intervaller på banen. Efter ca. 20 minutters opvarmning var jeg klar til 5x1000 meter. Der var meget blæst på banen, og især på de omgange, hvor jeg løb mod uret, var der meget vind. Og ja, jeg skifter retning ved hvert interval, for afvekslingens skyld :)

Der var ok power i benene og tiderne lå på mellem 3:07 og 3:14 pr. km. Det er rart at være skadesfri igen, og jeg er på niveau med før skaden, desværre kostede det mig lige 2 måneders træning, men det har forhåbentlig kun gjort mig klogere og stærkere.

Tiderne på dagens intervaller:
Jeg kan lige nå en uges hård træning, inden jeg tager afsted til Tyrkiet og EM sprint, denne gang som age grouper, med et ret ambitiøst mål, men mere om det når vi nærmer os d. 15. juni.

No comments:

Post a Comment