Monday, March 11, 2013

Mandag

Dagen derpå.

Træt.

Jeg startede dagen med 3 timer på læsesal, men må indrømme, at jeg sad og nikkede lidt fra tid til anden. Jeg gik en del ture til vandhanen og tilbage, bare for at få gang i systemet. Det betød så, at jeg drak så meget vand, at jeg måtte på toilettet flere gange. Det var rent cirkus.

Heldigvis har alting en ende, og jeg kom hjem og fik en chance for at få lidt gang i kroppen. 50 minutters let løb med 4x1500 meter ved 3:50/km var dejligt at vågne op på.

Senere svømmede jeg 3100 meter med SigmaTri for at løsne lidt op i musklerne. Dagens program var 80x25 meter med forskelligt fokus på teknik og vejrtrækning. Dejligt med lidt afslappende træning der også. Sluttede aftenen af i sauna, og nu er jeg klar igen. Klar til endnu en uge, der forhåbentlig bliver med masser af god, solid træning.

No comments:

Post a Comment