Thursday, March 21, 2013

Torsdag

En rolig dag på kontoret.

Jeg er så småt ved at indstille mig på at skulle i gang med eksamenerne, så dagen blev brugt på at forberede mig. Mange andre forbereder sig ved at læse op og få overblik over pensum, men jeg gør det lidt anderledes. Jeg gør rent og rydder op. Små ting som rod og snavs irriterer mig grænseløst når jeg skal skrive opgaver, så det starter jeg altid med at eliminere. Nu burde jeg være klar til min første eksamen imorgen, der varer intet mindre end 13 døgn!

Der blev heldigvis også tid til lidt træning i dag. Jeg startede med 1½ times rolig cykling efterfulgt af en times svømning med fokus på ben og teknik. Dejligt med lidt roligt træning.

I weekenden skal jeg løbe griseløbet, som afslutter en 3-ugers periode med stævner hver weekend. Jeg kommer nok ikke hjem med guldmedaljer og førstepladser som de sidste to uger, men mindre kan også gøre det. Målet er 38 minutter for 10 km., men det afhænger meget af vejret. Jeg kan gøre det både bedre og dårligere end 38 hvis vejene er til det, så jeg slår koldt vand i blodet og venter til søndag med at sætte mål for tempoet.

No comments:

Post a Comment